Ste jo videli že, srno?
naravoslovje za 7. razred osnovne šole
- Avtorji Ravnjak Blanka (avtor), Tome Staša (avtor), Glažar Saša A. (avtor), Repnik Robert (avtor)
- Leto izdaje 2016
- COBISS.SI-ID 284156416
- Isbn 978-961-241-950-9
- Jezik slovenski
- Izdaja tiskana
- Založba MODRIJAN založba d.o.o.
- Kategorije Učbeniki za osnovne šole
- Cena 15,90 €
Opis
Naslov učbenika za naravoslovje v 7. razredu Ste jo videli že, srno? je iz pesmi Mateja Bora in vzbuja radovednost. In naravoslovci so zelo radovedni. Opazujejo pojave, stvari in organizme okoli sebe in se nenehno sprašujejo o njih. Avtorji učbenika želijo zvedavost in vedoželjnost prebuditi pri vseh učencih, zato so poleg vsebin, ki uresničujejo osnovne cilje iz učnega načrta, vključili tudi različne rubrike za širjenje znanja:
– V rubriki Stri oreh so poskusi, ki jih lahko učenci sami izvedejo doma ali z učiteljevo pomočjo pri pouku.
– V rubriki Seme besede je razložen jezikovni izvor nekaterih strokovnih izrazov.
– Rubrika Kaleče znanje je namenjena razlagi zahtevnejših tem iz učnega načrta ter predstavitvi zanimivosti iz neživega in živega sveta.
– Učbenik bogatijo kratki uvodni odlomki iz literature, ki so izhodišče za bolj sproščeno učenje oziroma dojemanje naravoslovnih pojavov in procesov ter ponujajo možnosti za medpredmetne povezave, zahtevane v učnem načrtu.
– Ob koncu vsakega poglavja so vprašanja za ponavljanje in utrjevanje ter povzetek vsebin.
Učbenik je razdeljen v štiri sklope: Jesen, Zima, Pomlad, Poletje. V sklopu Jesen se učenci seznanijo z naravnimi ekosistemi in osnovnimi značilnostmi valovanj, v sklopuZima s snovmi, in sicer kako in v kakšne namene jih človek uporablja, ter z zgradbo in delovanjem živali. V sklopu Pomlad izvedo, kako živali sprejemajo informacije iz okolja, in spoznavajo njihovo razmnoževanje ter razvrščanje v sistem, v sklopu Poletjespoznajo vpliv človeka na okolje in umetne ekosisteme. Besedilo je prepleteno s shematskimi prikazi in grafikoni ter nazornim slikovnim gradivom – ilustracijami in fotografijami.Učbenik zagotavlja možnost usvojitve vseh učnih ciljev in doseganja standardov znanja po veljavnem učnem načrtu. Zasnovan je tako, da skladno s smernicami poučevanja naravoslovja posamezne teme biologije, kemije in fizike obravnava prepleteno in skladno z letnimi časi, kar lahko učence še bolj spodbudi k opazovanju narave in preprostim eksperimentom.
Modrijan