Zapravljeno
zakaj šola ne izobražuje več
- Avtorji Furedi Frank (avtor), Marek Miha (prevajalec)
- Leto izdaje 2016
- COBISS.SI-ID 286968320
- Isbn 978-961-260-097-6
- Jezik slovenski
- Št. Strani 282
- Vezava mehka
- Izdaja tiskana
- Založba Založba Krtina, Ljubljana
- Zbirka Knjižna zbirka Krt
- Kategorije Sociologija, demografijaVzgoja in izobraževanje
- Cena 25,00 €
Opis
V družbi, ki sama zase pravi, da je družba znanje, ima šola posebno vlogo in pomen, kar se kaže tudi v njeni širitvi: v povprečju sedaj preživimo v njej skoraj četrtino življenja. Zato ni čudno, da je šola vedno bolj pod drobnogledom javnosti in da vero v pomen izobraževanja spremlja intenzivna kritika šole. Šolarji so preobremenjeni, preveč je faktografije ipd. Britanski sociolog in kulturni kritik Frank Furedi ne ponavlja običajnih ob-tožb, temveč je pozoren opazovalec dejanskih trendov, ki sodobno šolo od izobraževanja in na vednosti zgrajene avtonomije premikajo v svet terapije, vedenjskega nadzora in socialnega inženiringa. Obenem pa ponuja prepričljivo razlago za izgubo zaupanja v šolo: degradacija avtoritete odraslih v sodobni družbi.