Ko digitalno postane človek

tranformacija odnosov s kupci

Izposodi si

Opis

Steven Van Belleghema je napisal tri poslovne uspešnice. Knjiga Voditelj dialogov (izdal Medijski partner d.o.o.) je bila leta 2010 imenovana za najbolj inovativno marketinško knjigo leta. Knjiga Ko digitalno postane človek je bila leta 2015 izbrana za najboljšo knjigo leta o marketingu. Po vsem svetu so je prodali več kot 100.000 izvodov in je prevedena v devet jezikov. V dobi, ko imajo kupci dostop do velike količine podatkov o podjetju, njegovih izdelkih in tekmecih, postaja uporabniška izkušnja kot trajen vir konkurenčne prednosti čedalje bolj pomembna. A uspeh ni odvisen le od digitalne vpletenosti in odličnosti, saj pristop »digitalno najprej« zahteva tudi človeški dotik. V knjigi Ko digitalno postane človek Steven Van Belleghem raziskuje in pojasnjuje nova digitalna razmerja. S številnimi globalnimi primeri organizacij, ki so uspešno preobrazile svoja razmerja s kupci, kot so Amazon, Toyota, ING, Coolblue, Nike in Starbucks, knjiga prikazuje, kako v digitalno strategijo vnesti čustva. Priročnik, ki združuje najpomembnejše premoženje podjetja – njegove ljudi in digitalne prednosti –, obravnava najnovejše teme s področja digitalnega marketinga in upravljanja uporabniške izkušnje, kot so ustvarjanje izkušenj v več kanalih hkrati, množica podatkov in napovedna analitika, zaščita zasebnosti, sodelovanje s kupci, množicanje in še veliko več. 〈 pojasnjuje, kako korak za korakom razviti uspešno strategijo odnosov s kupci v digitalni dobi; 〈 pokaže, kako dodati čustveno plast v digitalne odnose, kar podjetjem omogoča, da tekmujejo z relevantnostjo in vrednostjo kot tudi z učinkovitostjo in ceno; 〈 bralcem omogoča, da preobrazijo odnose s kupci s ciljem boljšega poslovnega uspeha ter večje vpletenosti in zvestobe kupcev.

Mnenja uporabnikov

Ni mnenj

Vaše mnenje

Ocena