Brez frendov ni brendov

zgodba o tem, kako s pravimi metodologijami osredotočeno soupravljati znamko

  • Avtorji Tuškej Mitja (avtor)
  • Leto izdaje 2015
  • COBISS.SI-ID 282220288
  • Isbn 978-961-93710-7-7
  • Jezik slovenski
  • Št. Strani 359
  • Format 23 cm
  • Izdaja tiskana
  • Založba Medijski partner d.o.o.
  • Kategorije Knjige
  • Oznake Blagovne znamke, Upravljanje
  • Cena 29,00 €
Izposodi si

Opis

Pišem o konceptu brendinga, ki v center postavlja percepcijo znamke v konkurenčnem prostoru. Pri predstavitvi tega koncepta ves čas poudarjam, da je najpomembneje, katere vrednote in značilnosti ter kakšno osebnost potrošniki in uporabniki konkurenčnih znamk pripisujejo znamkam. Od teh pripisov je odvisno, kako znamko upravljati in koga z zgodbo znamke ciljati. V modelu, ki ga predstavljam, v ospredje postavljam nujo po dolgoročni osredotočenosti znamke na tiste elemente, ki pomenijo pozitivno percepcijsko vrednost znamke. Da takšen koncept deluje, potrjujejo ugotovitve, do katerih sem prišel v praksi in sem jih potrdil s pomočjo študije različnih primerov. Moja želja je, da bi uporaba tega koncepta omogočila vodstvom podjetij bolj kakovostno in bolj uspešno upravljanje znamk. Dobro vodene in osredotočene znamke so bogastvo in velika dodana vrednost poslovanja podjetja. Zapisi so razdeljeni v nekaj med seboj tesno povezanih vsebinskih sklopov. Razdeljenost v poglavja je namenjena večji preglednosti in jasnosti. Pri razdelitvah v poglavja sem sledil časovni premici življenja in upravljanja tržne znamke, le da se ne ukvarjam z njenim vstopom na trg, temveč začenjam upravljati tržno znamko, ko je ta umeščena v tržni prostor. To je naša najbolj pogosta realnost. V večini primerov soupravljamo uveljavljene znamke in jih spremljamo skozi konkurenčni prostor s ključnim ciljem, da bodo še bolj uspešne, da se bodo izdelki ali storitve še bolje prodajali in da bodo upravljane znamke prispevale še več k uspehu in razvoju podjetja.

Mnenja uporabnikov

Ni mnenj

Vaše mnenje

Ocena