Taksonomija za učenje, poučevanje in vrednotenje znanja
revidirana Bloomova taksonomija izobraževalnih ciljev
- Avtorji Anderson Lorin W. (urednik)
- Leto izdaje 2016
- COBISS.SI-ID 285155584
- Isbn 978-961-03-0338-1
- Jezik slovenski
- Izdaja tiskana
- Založba ZAVOD REPUBLIKE SLOVENIJE ZA ŠOLSTVO
- Kategorije Vzgoja in izobraževanje
- Cena 34,50 €
Opis
Knjiga TAKSONOMIJA ZA UČENJE, POUČEVANJE IN VREDNOTENJE ZNANJA Revidirana BLOOMova taksonomija izobraževalnih ciljev je temeljni priročnik, neprecenljiv vir in orodje za vse, ki se na neposreden ali posreden način ukvarjajo z izobraževanjem, v prvi vrsti pa je namenjena učiteljem torej tistim, ki odločajo, kaj se dogaja v njihovih razredih. Izvirni priročnik, ki ga je leta 1956 skupaj s soavtorji objavil Benjamin S. Bloom, sodi med literaturo, ki je imela v 20. stoletju največji vpliv na razvoj kurikula. Pričujoča knjiga je revizija izvirnega priročnika. Prvi in drugi del priročnika utemeljujeta taksonomijo in predstavljata taksonomsko preglednico, tretji del je v celoti namenjen prikazu uporabe taksonomske preglednice v praksi. Predstavljena taksonomija je orodje oz. okvir, ki omogoča učiteljem organizirati učne cilje tako, da bodo lahko razumljivi in uresničljivi.