Sodoben pouk (književnosti) in razlike med učenci

Brez naslovnice
Izposodi si

Opis

Knjiga je odgovor na izzive, ki jih učiteljem (slovenščine) postavlja sodobna šola, saj je na enem mestu zbrano védenje (s konkretnimi primeri), ki naj bi učitelju pomagalo pri načrtovanju in izvajanju kvalitetnega poučevanja književnosti in s tem k optimalnemu razvoju recepcijskih zmožnosti mladega bralca. Pouk književnosti postaja namreč vse bolj zahteven, ne samo zaradi uveljavljanja IKT, temveč zaradi vse večjih razlik med učenci (integracija oz. inkluzija učencev s posebnimi potrebami, socialna razslojenost, multikulturnost, nižanje učne in bralne motivacije, na drugi strani nadarjeni ali dvojno izjemni učenci). Avtorica je na podlagi izkušenj več kot 30-letnega poučevanja slovenščine in večletnega dela z učitelji slovenščine ter zahtev sodobne šole, v monografiji na skoraj 400 straneh zbrala vsebine, ki učiteljem predstavljajo pomoč in izziv hkrati.

Mnenja uporabnikov

Ni mnenj

Vaše mnenje

Ocena