Finančna pismenost med mladimi

vloga bank pri izobraževanju in usposabljanju

Brez naslovnice
Izposodi si

Opis

Knjiga je namenjena vsem, ki se pri svojem delu srečujejo z mladimi, torej predvsem učiteljem na vseh nivojih šolanja, saj lahko vsebine finančne pismenosti smiselno prikažejo kot prečne vsebine med različnimi predmeti in tako dvigujejo finančno ozaveščenost med mladimi. Prvi del knjige z naslovom Denar, družba in posameznik obravnava razvoj denarja in njegov pomen v družbi. V njem so predstavljeni pomen in vloga finančnega izobraževanja v sodobni družbi ter dobre prakse na področju finančnega izobraževanja v evropskih državah. Posebna pozornost je namenjena dobrim praksam slovenskih institucij na področju izobraževanja in usposabljanja za finančno pismenost. Drugi del – Vidiki finančne pismenosti med mladimi – prikazuje rezultate raziskav o finančni pismenosti Slovencev, s posebnim poudarkom na finančni pismenosti mladih v okviru Programa mednarodne primerjave dosežkov učencev – PISA. Razvite države so v zadnjih letih namreč vedno bolj zaskrbljene zaradi stopnje finančne pismenosti svojih državljanov. Posebej je predstavljen tudi vpliv staršev, šole in družbe na stopnjo finančne pismenosti med učenci in dijaki V tretjem delu – Izobraževanje in usposabljanje za finančno pismenost – je prikazana vloga bančnih institucij pri izboljševanju finančne pismenosti. Rezultati raziskave med bančnimi strankami namreč potrjujejo, da aktivnosti, ki jih bančne institucije izvajajo z namenom izboljšanja finančnega stanja strank, vplivajo na dvig finančne pismenosti Slovencev. Finančno bolj izobraženi uporabniki namreč bolje poznajo bančne produkte, uporabljajo pa jih bolje in z manj kolateralne škode. Četrti del – Finančna pismenost kot element družbenega razvoja – podaja priporočila in usmeritve za izboljševanje finančne pismenosti med mladimi.

Mnenja uporabnikov

Ni mnenj

Vaše mnenje

Ocena