Priročnik za učinkovite Facebook objave

Izposodi si

Opis

Priročnik za učinkovite objave na Facebooku in podobnih družabnih omrežjih. Koncepte, ki ljudi zainteresirajo do te mere, da si v tempu današnjega časa vzamejo čas in se nadpovprečno odzovejo na njih. S komentarji, delitvami, taganjem, všečki, pošiljanjem lastnih fotografij, videov, pisanjem zasebnih sporočil. Dr. Aleksander Šinigoj, avtor knjige Odloči se za srečo Svet se spreminja neverjetno hitro. Vladajo mu ljudje, ki so dovolj nori in drzni, da ustvarjajo spremembe. Ljudje, ki si upajo videti in stopiti v prihodnost. Martinova knjiga je njegovo povabilo za vse nas, da stopimo skupaj v to vizijo pozitivne prihodnosti in v to, da lahko čisto vsak izmed nas prispeva k temu, da naredimo svet lepši, pozitivnejši in nasmejan. Da lahko svetimo ljudem, ki morda ne vidijo sonca. Z novimi tehnologijami še nikoli ni bilo tako enostavno pozitivno vplivati na ta svet. Objavite danes to, kar bi radi sami slišali že včeraj. Robert Rolih, avtor bestsellerja e Million Dollar Decision Z objavami na družabnih omrežjih in odzivi nanje smo dobesedno zasvojeni. Kako to stanje učinkovito uporabiti za boljše počutje milijard ljudi, ki uporabljajo družabna omrežja, na ustvarjalen način predstavlja Martin Korošec. Podjetja naj v svoje objave na družabnih omrežjih vnesejo komponento pozitivnih sporočil in subliminalnih sugestij. Tako nastane zmaga – zmaga situacija, ki skozi srečnejše ljudi, uspešnejša podjetja ustvarja boljši svet za vse. Mag. Nastja Mulej Bodi prijazen, kadar koli s svojo znamko vstopaš v družbene, bolje: družabne medije. Vselej je mogoče. Če le znaš. In to je knjiga, s katero se lahko naučiš prijaznega, nevsiljivega, pozitivnega načina komuniciranja vrednot, koristi in prednosti svoje tržne znamke na knjigi vseh knjig: knjigi obrazov.

Mnenja uporabnikov

Ni mnenj

Vaše mnenje

Ocena