Moč navade

zakaj počnemo, kar počnemo in kako lahko to spremenimo

  • Avtorji Duhigg Charles (avtor), Kodrič Sandi (prevajalec)
  • Leto izdaje 2015
  • COBISS.SI-ID 277356544
  • Isbn 978-961-6954-15-0
  • Jezik slovenski
  • Št. Strani 399
  • Format 21 cm
  • Izdaja tiskana
  • Založba UMco d.d.
  • Tiskarna NTD
  • Zbirka Zbirka Angažirano
  • Kategorije Psihologija
  • Oznake Navade, Družbeni vidik
  • Cena 26,90 €
Izposodi si Kupi

Opis

Knjiga Moč navade, nagrajenega raziskovalnega novinarja Charlesa Duhigga, ki na lestvici najbolje prodajanih knjig vztraja vse od svojega izida, nas popelje do osupljivih znanstvenih odkritij, s katerimi avtor pokaže, zakaj navade obstajajo in kako jih lahko spremenimo. Z razorožujočo inteligenco in sposobnostjo, da množico podatkov pretvori v prepričljivo pripoved, nas Duhigg seznani z novim razumevanjem človeške narave in njeno zmožnostjo spreminjanja. Na tej poti bomo spoznali, zakaj se nekateri ljudje ali pa podjetja neuspešno poskušajo spremeniti, drugim pa se uspe prenoviti praktično preko noči. Med branjem boste obiskali laboratorije, kjer nevroznanstveniki raziskujejo, kako navade delujejo in kako se zasidrajo v naših možganih. Ugotovili boste, katere navade so bile ključne za uspeh večkratnega olimpijskega zmagovalca, plavalca Michaela Phelpsa, izvršnega direktorja korporacije Starbucks Howarda Schultza in borca za človekove pravice Martina Luthra Kinga, ml. Knjiga Moč navade vam bo pokazala, kako lahko vpeljevanje ali pa spreminjanje t. i. ključnih navad pomeni razliko med propadom in uspehom ter življenjem in smrtjo. CHARLES DUHIGG je diplomant harvardske poslovne šole in univerze Yale in je raziskovalni novinar New York Timesa. Sodeloval je pri seriji člankov Zlata priložnost (2007), ki je obravnavala izkoriščanje ostarelih Američanov s strani podjetij, pri seriji Obračun (2008), ki se je ukvarjala z vzroki in posledicami finančne krize, in pri seriji Strupene vode (2009) o vse večjem onesnaženju ameriških voda in reakcijah nadzornih organov. Za svoje delo je Charles Duhigg prejel številne nagrade, med drugim je bil tudi član ekipe, ki je leta 2013 prejela Pulitzerjevo nagrado za serijo člankov o poslovnih praksah podjetja Apple.

Mnenja uporabnikov

Ni mnenj

Vaše mnenje

Ocena