Slovenija in neuvrščeni pop

Brez naslovnice
Izposodi si

Opis

Katalog je nastajal ob razstavi Slovenija in neuvrščeni pop, izhodišče katere je bila doktorska raziskava dr. Petje Grafenauer. V nadaljevanju so svoje raziskave prispevali tudi kolegi iz večine galerij muzejske mreže, ki so prebrskali galerijske in muzejske depoje vse od Obale do Prekmurja. Nastal je nabor umetniških imen, ki govorijo o pestri podobi slovenske ustvarjalnosti. Potrdili smo velik pomen galerij muzejske mreže, saj bi bila brez njih podoba obdobja okrnjena. Obrnili smo se tudi na umetnike, ki so nam velikodušno ponudili svoja dela in spomine na minuli čas. Situacija v Sloveniji je bila v 60. in 70. letih bistveno drugačna od ameriške. Ne le, da se nam ni več sanjalo o kapitalizmu, samoupravni socializem je temeljil na skupni lastnini. Slovenija je premajhna za slavo Warholovega tipa, vendar pa smo tudi v Jugoslaviji poznali moč propagande. Pop v slovenski likovni umetnosti ni bil državni izvozni artikel, niti formalno gibanje ni bil, bil je zavit v molk in zato do danes skorajda neviden. Pa vendar smo imeli POP! Temeljito raziskavo Petje Grafenauer dopolnjujejo besede iz prve roke; prispevek Brede Kolar Sluga, intervjuju, ki ga je pripravil kustos UGM Jure Kirbiš z Aleksandrom Bassinom ter recentni zapis dr. Tomaža Brejca.

Mnenja uporabnikov

Ni mnenj

Vaše mnenje

Ocena